Hoe kunnen we je helpen?

Kijk hieronder eens bij de meest gestelde vragen of jouw vraag er al tussen zit!

Over By Elena

Wie zijn jullie?

WELKOM! Leuk dat je een bezoekje brengt aan de website van By Elena.

By Elena staat voor kwaliteit voor een scherpe prijs. Door onze uitstekende connecties in de modewereld kunnen wij de nieuwste trends aan jou aanbieden tegen zeer betaalbare prijzen.

Daarnaast vinden wij een goede bereikbaarheid en laagdrempelig contact met onze klanten van essentieel belang. Via WhatsApp en per mail staat ons team de hele dag klaar om al jouw vragen te beantwoorden, maar daarnaast staan wij uiteraard ook open voor jouw feedback en suggesties.

Betalingen

Betaalmogelijkheden
Je kan bij ons betalen via iDeal, Klarna en PayPal.

 

Account en orders

Waarom wil ik een account?
Met een By Elena account kan je makkelijk je gegevens inkijken, bestelgeschiedenis en orders herhalen. 
Moet ik een account hebben?
Nee, je kan ook bestellen met een gastaccount.
Help ik ben mijn wachtwoord kwijt!
Geen paniek. Druk bij de login even op ‘Wachtwoord vergeten’ en het komt helemaal goed.
Kan ik een order annuleren?
Dit ligt eraan hoe ver in het proces de order is. Neem vooral even contact met ons op dan kijken we gelijk wat we voor je kunnen doen!

Verzenden & Retourneren

Hoe werkt het verzenden?

By Elena verzendt alle bestellingen binnen Nederland gratis. Wij berekenen dus geen verzendkosten. Om dit te kunnen realiseren hebben wij een minimum besteed bedrag van €10,-.Voor België hebben we een vast tarief van €3,95 voor verzending. Bestellingen boven €75,- worden gratis verzonden.

Bij kleine pakketen kiezen we er soms voor om te verzenden zonder track and track. Je ontvangt van ons een mailtje als we je pakket hebben verzonden, vaak is het dan de volgende werkdag in huis.

Hoe snel verzenden jullie?
No stress! Je kan je nieuwe sieraad en accessoires zo aan. Wij verzenden je pakketje binnen 1 werkdag, vaak is het dan de volgende werkdag in huis!
Hoe kan ik iets retourneren?

Ben je niet tevreden over je bestelling, dan mag je deze retourneren. Je hebt 14 dagen na ontvangst om gebruik te maken van je herroepingsrecht.

LET OP: Oorbellen mogen ivm hygiëne niet retour.

Wil je iets retourneren?

Stuur ons dan EERST een mail (info@by-elena.nl) met je naam, ordernummer, het item en de reden van retour. Dan weten we dat we een retour van je kunnen verwachten en dan kunnen we deze ook sneller verwerken.

Nadat wij jouw retour aanvraag hebben goedgekeurd (gebeurt meestal binnen 24 uur), verzoeken wij je om de bestelling zo snel mogelijk terug te sturen naar ons. Op die manier kunnen we jouw retour snel verwerken. De geretourneerde items dienen binnen 14 dagen na ontvangst bij ons binnen te zijn. Vergeet niet de leveringsnota of iets anders met je naam mee retour te sturen, zodat we weten van wie het pakketje is.

Wij verwerken je retourzending binnen twee weken na ontvangst. Voldoet hij aan alle retourvoorwaarden, dan krijg je van ons je geld terug gestort op de rekening waarmee je betaald hebt. Heb je gekozen voor Klarna afterpay, dan annuleren wij die betaling bij Klarna.

Voldoet het niet aan alle retourvoorwaarden, dan sturen wij het pakketje weer terug, de verzendkosten hiervan worden niet door ons vergoed. 

Wat zijn de voorwaarden van retourneren?

★ In verband met hygiëne is het niet mogelijk om oorbellen te retourneren.

 Je mag sale items omruilen voor een andere maat/kleur/artikel. Als de gewenste maat/kleur/artikel niet op voorraad is, ontvang je van ons store credit*. LET OP ook als je hebt gekozen voor Klarna afterpay als betaal methode krijg je store credit ipv geld terug op artikelen uit de sale.

*Nadat we jouw pakketje hebben ontvangen, zullen we je een unieke code mailen met jouw store credit. Dit tegoed is geldig voor 1 jaar en moet in één keer volledig worden besteed. Je houdt geen tegoed over als je het bedrag niet in één keer opmaakt. Als je het bedrag wil verdelen over twee tegoedbonnen, stuur ons dan een berichtje. Artikelen gekocht met een tegoedbon nemen wij niet retour.

★ Indien je een gift bij je bestelling hebt ontvangen, dient deze gift ook teruggestuurd te worden. Anders halen we de verkoopprijs van de gift in mindering van het retourbedrag.

★ De items die worden geretourneerd moeten teruggestuurd worden in de originele verpakking met de originele labels, deze dienen ongedragen te zijn en ze mogen geen sporen bevatten van bijvoorbeeld make-up of parfum. Indien de originele doos niet meer gebruikt kan worden, verwachten wij dat je kiest voor een degelijke verpakking, waardoor de items onbeschadigd aankomen.

★ We geven geen vergoeding voor de retour verzendkosten.

★ Stuur je bestelling altijd terug naar ons met een traceerbare verzendmethode. We zijn niet verantwoordelijk voor items die zoekraken en verzonden zijn zonder een Track & Trace-code.

Wanneer je vragen hebt, stel ze hier!
Hallo!
Bedankt voor het bezoeken van By-Elena.
We staan graag voor je klaar, dus stel je vraag gemakkelijk en snel via onze WhatsApp service.