Hoe kunnen we je helpen?

Kijk hieronder eens bij de meest gestelde vragen of jouw vraag er al tussen zit!

Over By Elena

Wie zijn jullie?

WELKOM! Leuk dat je een bezoekje brengt aan de website van By Elena.

By Elena staat voor kwaliteit voor een scherpe prijs. Door onze uitstekende connecties in de modewereld kunnen wij de nieuwste trends aan jou aanbieden tegen zeer betaalbare prijzen.

Daarnaast vinden wij een goede bereikbaarheid en laagdrempelig contact met onze klanten van essentieel belang. Via WhatsApp en per mail staat ons team de hele dag klaar om al jouw vragen te beantwoorden, maar daarnaast staan wij uiteraard ook open voor jouw feedback en suggesties.

Betalingen

Betaalmogelijkheden
Je kan bij ons betalen via iDeal, Klarna en PayPal.

 

Account en orders

Waarom wil ik een account?
Met een By Elena account kan je makkelijk je gegevens inkijken, bestelgeschiedenis en orders herhalen. 
Moet ik een account hebben?
Nee, je kan ook bestellen met een gastaccount.
Help ik ben mijn wachtwoord kwijt!
Geen paniek. Druk bij de login even op ‘Wachtwoord vergeten’ en het komt helemaal goed.
Kan ik een order annuleren?
Dit ligt eraan hoe ver in het proces de order is. Neem vooral even contact met ons op dan kijken we gelijk wat we voor je kunnen doen!

Verzenden & Retourneren

Hoe werkt het verzenden?

By Elena verzendt alle bestellingen binnen Nederland gratis. Wij berekenen dus geen verzendkosten. Om dit te kunnen realiseren hebben wij een minimum besteed bedrag van €10,-.Voor België hebben we een vast tarief van €3,95 voor verzending. Bestellingen boven €75,- worden gratis verzonden.

Bij kleine pakketen kiezen we er soms voor om te verzenden zonder track and track. Je ontvangt van ons een mailtje als we je pakket hebben verzonden, vaak is het dan de volgende werkdag in huis.

LET OP: Wij zijn niet verantwoordelijk voor verkeerd ingevoerde adres gegevens, controleer daarom altijd je adresgegeven, mocht je een fout hebben gemaakt, neem contact met ons op dan passen wij het aan voor je. Bij het weigeren of niet ophalen van je bestelling worden de gemaakte kosten doorberekend naar de klant.

Hoe snel verzenden jullie?
No stress! Je kan je nieuwe sieraad en accessoires zo aan. Wij verzenden je pakketje binnen 1 werkdag, vaak is het dan de volgende werkdag in huis!
Hoe kan ik iets retourneren?

Ben je niet tevreden over je bestelling, dan mag je deze retourneren. Je hebt 14 dagen na ontvangst om gebruik te maken van je herroepingsrecht.

LET OP: Oorbellen mogen ivm hygiëne niet retour.

Wil je iets retourneren?

Stuur ons dan EERST een mail (info@by-elena.nl) met je naam, ordernummer, het item en als je wilt de reden van retour. Dan weten wij dat we een retour van je kunnen verwachten en dan kunnen wij deze ook sneller verwerken. Je kan het ook via onze retourpagina doen.

Nadat wij jouw retour aanvraag hebben goedgekeurd (gebeurt meestal binnen 24 uur), verzoeken wij je om de bestelling zo snel mogelijk terug te sturen naar ons. Op die manier kunnen we jouw retour snel verwerken. De geretourneerde items dienen binnen 14 dagen na ontvangst bij ons binnen te zijn. Vergeet niet de leveringsnota of iets anders met je naam mee retour te sturen, zodat we weten van wie het pakketje is. Retourzendingen waarbij het niet duidelijk is van wie het afkomstig is verwerken wij niet.

Wij verwerken je retourzending binnen twee weken na ontvangst. Voldoet hij aan alle retourvoorwaarden, dan krijg je van ons je geld terug gestort op de rekening waarmee je betaald hebt. Heb je gekozen voor Klarna afterpay, dan annuleren wij die betaling bij Klarna. Ook bij afgeprijsde artikelen storten wij je geld terug.

Je ontvangt van ons een mailtje zodra wij je retour hebben verwerkt, niet wanneer de retourzending bij ons is aangekomen, dit kan je wel zelf in de gaten houden middels de track and trace code die je hebt ontvangen bij het verzenden.

Voldoet het niet aan alle retourvoorwaarden, dan sturen wij het pakketje weer terug, de verzendkosten hiervan worden niet door ons vergoed. 

Wat zijn de voorwaarden van retourneren?

★ In verband met hygiëne is het niet mogelijk om oorbellen te retourneren.

★ Indien je een gift bij je bestelling hebt ontvangen, dient deze gift ook teruggestuurd te worden. Anders halen we de verkoopprijs van de gift in mindering van het retourbedrag.

★ De items die worden geretourneerd moeten teruggestuurd worden in de originele verpakking met de originele labels, deze dienen ongedragen te zijn en ze mogen geen sporen bevatten van bijvoorbeeld make-up of parfum. Indien de originele doos niet meer gebruikt kan worden, verwachten wij dat je kiest voor een degelijke verpakking, waardoor de items onbeschadigd aankomen.

★ Wij geven geen vergoeding voor de retour verzendkosten.

★ Stuur je bestelling altijd terug naar ons met een traceerbare verzendmethode. Wij zijn niet verantwoordelijk retour pakketjes die zoekraken. Bewaar je track and trace code, totdat je van ons een mailtje hebt ontvangen dat je retourzending is verwerkt.

 

10% korting op alles!

Krijg nu 10% korting op je gehele bestelling.

Gebruik hiervoor de code; RAININGDAYS.

 

Wanneer je vragen hebt, stel ze hier!
Hallo!
Bedankt voor het bezoeken van By-Elena.
We staan graag voor je klaar, dus stel je vraag gemakkelijk en snel via onze WhatsApp service.